Oldal kiválasztása

Ha valami gyors finomságot szeretnénk enni, akkor valami azt igyekszem egészséges formában tenni, mint amilyen ez a gluténmentes áfonyás amaránt desszert. Ha még nem vezetted be az étrendedbe az amarántot, akkor mindenképp érdemes tenni vele egy próbát. Többek között azért szeretjük, mert magas a B2, B6, E vitamin tartalma, valamint gazdag vasban, kálciumban, káliumban, cinkben és magnéziumban. Mindemellett kellemes textúrája van, és persze nagyon finom. A vegetáriánus táplálkozás során érdemes gyakran folyasztani.

amaránt
Hozzávalók:
  • 1 bögre amaránt
  • 2 bögre kókusztej
  • pici stevia
  • vanilia aroma
  • csokireszelék
  • kókuszpehely
  • pár szem áfonya
Elkészítés:
  1. Az amarántot egy lábasban felöntjük a 2 bögre tejjel, ízesítjük steviával és vanília aromával, majd 10 percig folyamatos kevergetés mellett megfőzzük.
  2. Ha ezzel megvagyunk, fedő alatt még 10 percig állni hagyjuk.
  3. Tálaláskor reszelünk rá egy kis csokit, megszórjuk kókuszpehellyel és némi áfonyával.
gluténmentes áfonyás amaránt desszert

Ha tetszett ez a gluténmentes áfonyás amaránt desszert, ezek is érdekelhetnek:

error

Ha tetszett a Cikk, oszd meg barátaiddal is!